SM-sidan...

Ja, nu ligger ju våran fina Nattfari delvis och pryder SM-sidan. www.icelandichorse.se Så roligt tycker jag. Ska bli kul att åka iväg till SM jag tror att det kommer bli hur kul som helst! Allt är ordnat för småhingstarna Tack för alla svar:=) toppen! dom kommer att gå på hingstbete inte allt för långt härifrån, kul då kan man åka dit och kolla på busarna. Lolle var här idag och fick på buskillarna varsin grimma, vilken teknik han har den karln! Tur säger jag att han kunde hjälpa till, jag hade aldrig klarat det själv!! Det är stora killar vi pratar om "stora Lilleman" är nog drygt 140 i mankhöjd och en riktigt fin häst tyckte Lolle. Ja men han är vekligen fin men så är han min gammelgummas föl :=) hon blir bara finare för varje dag som går, och det glädjer mej:=) Dom är ju i princip helt ohanterade utom det lilla vi har gjort. Men det blir nog bra till slut!

Suz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0