Bitarna faller på plats:=)

Hejsan Allihopa! Nu börjar det att falla på plats så sakterliga. Vår grannes dotter håller på med hoppning, en superduktig tjej som jag tror rider för landslaget. Carolina Lindbom. Hennes ridbana är ju superfin må ni tro! Undrande som jag är så tog jag reda på vem som sköter den:=) Jo, det gör lillebror Linus ( som inte är liten) född 91 som Olivia och super rar kille! Han och jag "slet" i 2 dagar för att få ordning på våran totalt övervuxna ridbana! MEN nu finns den där ca 40x20 och är superfin! Oj, vad han jobbade:=) Jag är så glad över den! I flera år har tjejerna velat ha en bana, men vad gör man när inte marken räcker till:=( Men nu så!   Ja, och i natt kom Draumur, lillkillen, söt som en sockerbit är han denna häst<3 nu blir det intensiv träning i några dagar. Jaa, snickarn håller på att lägga nytt golv i 3 rum i Anders och mitt hus. Fint blir det:=)

Kram Suz

Kommentarer
Postat av: Vonna Norrby

Hej! det låter som om ni börjar komma på plats .

Lycka Till med visningen!!!



Stora Kramar till er Alla !!!

2009-08-19 @ 13:01:38
Postat av: Gitte

Wow, låter som om du har ett hästjobb :) Kanske är det snart dags för en liten katt att flytta in!?

2009-08-21 @ 15:44:19
URL: http://www.nissebus.bloggagratis.se
Postat av: Lotta Molund

Hallå Suz - Härligt med ridbana och hjälp...

Låter som om ni har kommit igång..

Ha det jättebra och Kramar till er alla.

Lotta

2009-08-22 @ 13:12:45
Postat av: Anonym

Du låter som om du bara myser...nytt ställe,ridbana,hjälpsam granne och renovering!

Kram

2009-08-25 @ 21:27:05
Postat av: Lisa Raufi

Hej gänget!!

Hoppas allt är bra hos er. Jag jobbar, och just nu sitter jag och myser med min fina tröja ( Jag är helt kär i den Suz!!!) Tack snälla för att du tog dig tid att göra den!!! Jag önskar ni får tid på kvällarna att skriva i er blogg, vi är ju såklart nyfikna. Sätt in bilder på hemsidan;-)

Många kramar Lisa & Ljósi

2009-09-14 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0