Deltagarlistan till Firmakeppnin! ( det går fortfarande att anmäla sig:=)

Hejsan Allihopa! Japp nu ligger den på vår hemsida! www.rannarve.dinstudio.se Som sagt, det går fortfarande jättebra att anmäla sig:) Vi längtar, det ska bli så otroligt kul! Den 11 februari kommer Gotlandstidningar och gör en repotage inför Firmakeppnin och repotaget kommer att komma ut i tidningen veckan innan. Jo, Sara ska hänga med och rida för Olil helgen i Mars! Det kommer att bli Toppen! Och vi ska hämta Draumur nästa helg:=)

Ni som är anmälda till tävlingen får gärna maila mej ang vilket varv ni vill rida ( om det är högervarv e vänstervarv)

Kram Suz

Agneta ska ut och resa, ska dansa magdans för någon shejk i Istanbul så Fredagen den 6 mars på Hinni-kursen är ledig. Alltså 1-dagskurs för Hinni. Som det ser ut nu är det den enda lediga plats på hela 2009!

Nej Agneta ska inte dansa magdans, hon ska bara njuta! ;=)

Kommentarer
Postat av: agneta.hallenfur

Det ena behöver inte utesluta det andra! //Agneta

2009-02-06 @ 11:30:30
Postat av: Vonna Norrby

Jag tyckte Agneta sa att hon skulle ha ett förkläde med sig .Så det får hon hänga undan då om det ska bli nån dans med nån shejk ..Kram Kram V

2009-02-06 @ 18:08:36
Postat av: agneta.hallenfur

Nej lilla Vonna det har du nog missuppfattat - det är shejken jag ska ha med mig - förklädet lämnar jag hemma! Kram Agge

2009-02-06 @ 19:12:57
Postat av: Vonna Norrby

ÅH Då förstår jag. kram

2009-02-07 @ 10:26:32
Postat av: Anonym

Grattis Anna Heath-cote Ball, som "knep" den platsen till Hinni-kursen nu i Mars:)



Kram Suz

2009-02-09 @ 17:56:00
Postat av: Ann-Marie

Häftigt Agneta!

Skaka loss! Men lämna kvar shejken i Istanbul!

Kram från Ann-Marie

2009-02-11 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0