Olil i Höst:=)

Hejsan Allihopa!

JA, nu kan jag stolt presentera Olil Amble här i höst på Rannarve Islandshästgård. Olil är en otroligt duktig instruktör och ryttare. Världsrankad 1:a 2ggr med hingsten Sudri fra Holtsmúla. Ni som vill, gå in på worldfengur och sök på Sudri och se filmen när Olil rider. Jag själv har säkert sett den hundra ggr. Alltså, vad ska man säga... Ett flottare ekipage finns inte! Jag minns första gången Olivia red för Olil, Olivia hade Frami då och visst visste jag att Frami var flott, men det Olil gjorde med Det ekipaget var "magiskt" Olivia var så lycklig att hon grät av stolthet hur lilla Frami förbättrades efter kursen med Olil. Det är med stor stolthet jag kan nu säga att Olil kommer till oss i höst. Jag fick det meddelat från Olil idag!

Kram Suz

Som i alla fall några vet så har jag meddelat detta förut och många mailat. Ni som jag missat att sätta upp, skicka ett nytt mail. Och ni andra som vill vara med, skicka ett mail:=)

Olivia, Malou, Hanna, Vonna, Malin, Jennifer, Sara, Lisa, Matilda, Agneta, Gunilla, Lizette, Bodil, Irene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0