Vilken helg:=)

Hejsan Allihopa! Ja, vilken helg:)  På torsdagen dagen innan vi åkte  var vi "förstasidestoff! på GT, gotlandstidningar ang Firmakeppnin. Skitkul! Äntligen blev våra älskade Islandshästar uppmärksamade! Det är något jag tryckt på ett tag. JAG tycker i alla fall att Islandshästaen ska uppmärksammas denna underbara hästras! Trogna, snälla och bara helt fantastiska:) På fredagen åkte vi iväg för att hämta Malous dröm...... Fia, Sara, Jag, Malou och Olivia åkte till Susanne, Camilla och Martin på Gröna Gången. Oj säger jag bara (igen) vilka hästar dom har..... det finns flera drömmar..... Olivia fick en av sina drömmar att gå i uppfyllelse..Hon red Hördur från GrönaGången. Vilken otrolig HÄST!!!! WOW,,, Den NI..... Det måste ses, det går inte riktigt att förmedla genom ord. Flott? Jajamensan, det är väl det minsta man kan säga..... och den fina söta drömmen som nu står hemma och bara är så fin så man måste ut och titta hela tiden! JA, han är har nu! Lungt klev han på transporten, han var så duktig;=) Lite darrig i benen när han klev av. Han fick mellanlanda hos Ann-marie och Gunnar en natt, så resan inte skulle bli så lång. Jag kan tala om att sällan har jag sett min lilla Malou så LYCKLIG. NYKÄR? JAAAAA!!!!! och jag kan verkligen förstå henne:=)

Kram Suz

Kommentarer
Postat av: Cilla Olsson

Grattis Malou och lycka till med din drömhäst!

2009-02-16 @ 23:29:41
URL: http://www.stenstugeislandshastar.se
Postat av: Cilla Olsson

Grattis Malou och lycka till med din drömhäst!

2009-02-16 @ 23:30:51
URL: http://www.stenstugeislandshastar.se
Postat av: Carina

Supergrattis Malou, jag ska försöka komma och se honom så småningom. Det här är du värd, lycka till med kärleken! Kram Carina

2009-02-17 @ 06:50:35
Postat av: Ingrid J

Kul att du fått tag på din drömhäst Malou. Lycka till med honom!!

2009-02-21 @ 23:42:45
URL: http://www.storsudretsislandshastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0