Firmakeppnin!

Hejsan Allihopa! Idag när jag kollade igenom deltagarlistan blev jag så glad:) Det är många som anmält sig, Kolla vår hemsida! www.rannarve.dinstudio.se där ser du hur många det är + att jag ska lägga ut deltagarlistan i morgon:) Idag så har jag varit i Lolle Hoas ridhus med Olivia och Hanna. Dom har en viss ridning m.m på sitt schema i skolan. Olivia ska visa upp Islandshästens gångarter för dom som är med på denna utbildning. Hon ska försöka flirta med vår Vonna och höra om vi kan få låna hennes bana:) Idag var det longering och tömkörning på schemat. Sprettur "brallade" runt först men skötte sig utmärkt andra ggr. Olivia hade med sig Hamar som travade majestätiskt runt och visade upp sig ordentligt! Någon ggr gav han ifrån sig ett "glädjeskutt" Denna underbart snälla häst! Hamar i mitt hjärta<3  åg att det inte gick att uppdater på Austurs hemsida. Våran filmkväll kommer i alla fall vara 12 feb kl 19.00 och filmen vi ska se är inte bestämd än. Jag tänkte att det kanske finns någon där ute som skulle vilja "dela" med sig av någon bra film. Annars har vi en hel "drös" av film som vi kan välja mellan:)

Kram Suz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0