Måndag 12.jan

Hejsan Allihopa! Har precis kommit in och käkat lunch, har varit nere på sågen och hämtat spån till mina "gullisar" jag brukar åka ner när dom stängt av utsläppet för spån så man slipper få ALLT  överallt!! men idag gjorde det faktiskt ingen större skillnad:( det blåste in överallt ändå! Har i alla fall nästan städat klart stallet och fodrat hästarna lunch. Orri är på bättringsvägen och vill leka:) Han kommer springande med det än det andra han hittar i stallet:) Han har sprungit in i så mycket att struten har gått sönder lite grann, så jag får köpa en ny till Agneta som så snällt lånade ut sin till mej! Nu ska jag vila lite för att sedan ta nya tag:)

Kram Suz

Kommentarer
Postat av: vonna norrby

Hej hoppas att allt går bra ....kram kram

2009-01-12 @ 19:22:05
Postat av: Anonym

Hej tjejer, visst e de kul med spån ;) Minns när jag hämtade på Lernia i visby för många år sedan.....då fick vi stå inne i containern i overall och munskydd....och skyffla ut spånet genom en liten glugg-helt crazy!! Nu fuskar jag och får det faktiskt leverat i säck-mesigt -jag vet -ha ha

Nu hämtar jag snart hem Ljósi igen, han är inte riden sen Johann kursen-ska bli spännande-he he

Hur går det med tröjan Suz? Är avundsjuk som en gris på Fia som malligt töltar framför mig i sin....Såå fiin! Jag förstår att du har fullt upp med tävlingen, den kommer värma fint till sommaren oxå ;) Kramar lisa

2009-01-12 @ 20:10:16
Postat av: Anonym

Hej tjejer, visst e de kul med spån ;) Minns när jag hämtade på Lernia i visby för många år sedan.....då fick vi stå inne i containern i overall och munskydd....och skyffla ut spånet genom en liten glugg-helt crazy!! Nu fuskar jag och får det faktiskt leverat i säck-mesigt -jag vet -ha ha

Nu hämtar jag snart hem Ljósi igen, han är inte riden sen Johann kursen-ska bli spännande-he he

Hur går det med tröjan Suz? Är avundsjuk som en gris på Fia som malligt töltar framför mig i sin....Såå fiin! Jag förstår att du har fullt upp med tävlingen, den kommer värma fint till sommaren oxå ;) Kramar lisa

2009-01-12 @ 20:11:31
Postat av: Anonym

Hej tjejer, visst e de kul med spån ;) Minns när jag hämtade på Lernia i visby för många år sedan.....då fick vi stå inne i containern i overall och munskydd....och skyffla ut spånet genom en liten glugg-helt crazy!! Nu fuskar jag och får det faktiskt leverat i säck-mesigt -jag vet -ha ha

Nu hämtar jag snart hem Ljósi igen, han är inte riden sen Johann kursen-ska bli spännande-he he

Hur går det med tröjan Suz? Är avundsjuk som en gris på Fia som malligt töltar framför mig i sin....Såå fiin! Jag förstår att du har fullt upp med tävlingen, den kommer värma fint till sommaren oxå ;) Kramar lisa

2009-01-12 @ 20:12:33
Postat av: Anonym

Hej tjejer, visst e de kul med spån ;) Minns när jag hämtade på Lernia i visby för många år sedan.....då fick vi stå inne i containern i overall och munskydd....och skyffla ut spånet genom en liten glugg-helt crazy!! Nu fuskar jag och får det faktiskt leverat i säck-mesigt -jag vet -ha ha

Nu hämtar jag snart hem Ljósi igen, han är inte riden sen Johann kursen-ska bli spännande-he he

Hur går det med tröjan Suz? Är avundsjuk som en gris på Fia som malligt töltar framför mig i sin....Såå fiin! Jag förstår att du har fullt upp med tävlingen, den kommer värma fint till sommaren oxå ;) Kramar lisa

2009-01-12 @ 20:12:58
Postat av: Suzanne

Du får vara med på tävlingen Lisa, det finns Islandströjor att vinna!!!



Kram Suz

2009-01-12 @ 21:13:12
Postat av: Anonym

Du får vara med på tävlingen Lisa, det finns Islandströjor att vinna!!!



Kram Suz

2009-01-12 @ 21:15:35
Postat av: Anonym

hej Lisa, du får vara med på tävlingen,Ronja kanske!! Det finns Islandströjor att vinna!!!

2009-01-12 @ 21:23:02
URL: http://rannarve.dinstudio.se
Postat av: Lisa Raufi

Hrm.....verkar som jag flippade ur fullständigt vid jobb dator tidigare.....Men det gick inte att skriva inlägg då, syntes inte-men NU gör det, flera gånger om....ha ha ha ha

Nja, jag är nog hellre funktionär =) Och köper gärna min tröja.Vi hörs snart! kram

2009-01-12 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0