Måndag 19 jan.

Hejsan Allihopa! Jag har varit på fastlandet i helgen för att hämta mina tjejer hos Ann-marie och Gunnar! Dom hade haft det undderbart på sin semester vilket jag förstod, Värme vacker natur och god mat:) Det första tjejerna gjorde när dom kom hem var att slänga sig upp på varsin häst med pannlampa för det hade ju redan blivit halvmörkt! Och gissa om att dom blev lyckliga, båda hästarna gick så bra! Fin aktion, bra tempo!  Ja nu är det inte många dagar kvar tills Åse Ericson kommer, det ska bli Jättekul:) Vi kommer att hålla till i Gerd Janssons ridhus i Suderbys. Allt står under Kurser på vår hemsida.  [email protected]  Vi kommer att ha en Filmkväll tors den 12 februari kl 19.00 då vi kan titta på en bra film! Några önskemål? Maila! fika står jag för!

Kram suz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0