Olil Amble!

Hejsan Allihopa! Jag har pratat med Olil som just nu befinner sig i Norge. Hon har otroligt mye att gore som hon sa, men hon ska försöka hitta en tid till oss på Gotland. Jag vet en av ggr som jag träffade Olil, berättade hon att hon skulle till USA , och hålla kurs efter flera år av väntan av dom som bor i Califonien. Om Olil kommer till oss, kan vi känna oss hedrade, eftersom hon är en av Islandshästvärldens mest bokade instruktörer. Som hon sa : jag ska göra mitt yttersta för att finna en tid till er! Tusen tack Olil :) Ja, som det ser ut nu så har många mailat för att sätta upp sig om hon kommer. I dagläget finns 1 plats kvar på den ännu ej tidsbestämda kurs. Men jag tycker att alla ska ha en chans att rida för Olil, så maila på! Att hon kommer kan jag säga men hon visste som sagt var inte när. Hon kommer att kolla upp det och skicka mej ett mail efter helgen:) Ha det så gott! så hörs vi senare:)

Kram suz

Kommentarer
Postat av: vonna norrby

Oj Vilken Tillgång! . Tänk om jag hade visst det för ett o halvt årsen När vi stod i hennes stall på Island och hon presenterade sin vackra hästar

för oss. Och visade sina fina priser som hon hade i lägenheten ovanpå stallet...

2009-01-24 @ 17:18:29
Postat av: Bodil heijbel

Låter spännande,jag vill gärna vara med om det det ges möjlighet./bodil

2009-01-25 @ 17:08:06
Postat av: viveca björck

2009-01-25 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0