Tisdag.

Hejsan Allihopa! Hoppas att ni har det bra där ute i gråslasket!  Har pratat med Roger våran hovslagare som äntligen ska komma hit. Det har ju varit en massa A2 runt omkring här på ön så jag har inte velat att någon ska komma till oss så länge det härjat "fritt". Men nu tror jag faran är över. Det känns så skönt när hästarna fått nya skor. en slags tillfredställelse tycker jag, så där man känner när man gjort nåt bra:-) Orri springer fortfarande runt med "struten" Han går nu mera under arbetsnamnet "strut-Johann" kan ju inte låta bli att skratta åt honom,(fast inte så han ser forstås) Han ser för kul ut! Trodde att det skulle bli problem med att äta och dricka, men inte då det löste han blixtsnabbt:-) De  var som när jag såg denna munkorg som man kan sätta på hästen vid mycket bete, Stackarn tänkte jag , nu får han ju inte i sig nåt;(  Men ack vad jag bedrog mej. Tekniken att få i sig grässtrån lärde dom sig hur snabbt som helst! Jättebra för hästar som har lätt att "lägga på sig". Ska nog slå Olil signal idag och höra mej för.

Det finns fortfarande 1 st plats på Åse Ericson-kursen pga Agneta måste iväg på en familjeanlägenhet. Maila mej vid intresse!

Kram Suz

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars lilla Orri, vad söt han måste vara när han studsar in i allt nu med struten. Jag har sett bekymret när både Gin o Zorro har haft en sådan på sig. De ser lite småskamsna ut ;)



Pussa lillkillen från gammelmatte!

2009-01-13 @ 13:55:14
Postat av: Suzanne

Hej Carina! Han är underbar! Våran söta lilla gubbe:)



Kram suz

2009-01-13 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0