Torsdag

Hejsan Allihopa! Jag måste börja med att Gratulera våran hovslagare som blivit pappa för första gången till en liten son med mycket mörkt hår på huvudet enligt en stolt pappa Roger! Grattis Roger! Strut Johan är värre än värst nu! FAR RUNT MED STRUTEN SOM EN VIRVELVIND ÖVERALLT!! fast jag är glad att han är glad!  Ska åka till Stockholm idag för att hämta Olivia och Hanna, för nu kommer Ann-marie och Gunnar hem! Ska bli kul att dom kommer hem! Jag fick hem ett otroligt vackert grått Isländskt garn härom dagen som jag snart ska börja sticka en tröja i. Har funderat ut något alldeles speciellt ang den tröjan:) vi får väl se om det blir lyckat! Vi ska ha en filmkväll snart med en massa mys.Jag har tänkt "lägga" den en fredag så man kan slippa känna att man måste jäkta hem! kanske lite Tapas med nåt gott att dricka till!

Kram Suz

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mysigt att få hem tjejerna!

Och grattis Roger får väl vi säga också!!!!

Hade inte en aning om att det var tillökning på gång där....kul!!!

Ha en skön helg/kramar

2009-01-16 @ 11:17:43
URL: http://stallronehagen.zoomin.se
Postat av: hanna

Haha Strut-Johan! Gud vad jag skrattade :)

Kram / Hanna

2009-01-16 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0