Torsdagen 8 januari

Min dag började med att jag åkte upp till Väskinde Screen för att lämna in 6 st täcken för brodyr inför Firmakeppnin och beställa T-shirts som kommer att finnas till försäljning. Det kommer givetvis att stå Rannarves Firmakeppni 2009 på dom, det bli mörkblå med gul text;) snyggt tyckte jag! Och sedan täckerna, där kommer det oxå broderas Rannarves Firmakeppni 2009. Efter det så åkte jag förbi Dahrves för att se vad dom kunde erbjuda? Jaha, då klev man ut med 2 st täcken till:) Så kommer nog WOW- hestkraft skänka ett oxå så då blir det 9 st täcken:) alltså det känns helt makalöst roligt! Jag har pratat med Radio Gotland och vi får väl se om dom kommer oxå:) Malou håller på att fila på det sista på affichen och jag kan tala om att den blir helt Superbra!!

Agneta Hallenfur måste tyvärr iväg på en familjeanlägenhet på Åse Ericson-kursen så det har blivit 1 plats ledig:) Är du intresserad att rida för Åse på denna 1-dags kurs så skicka mej ett mail [email protected] Hon är ju som sagt en väldigt upptagen instruktör , men tag chansen nu! 


Kram så länge Suz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Åh vad mycket kul du fixar. Önskar att jag kunde komma och vara med på firmakneipin - men det är lite för långt att åka så här mitt i vintern. Hoppas få med hästarna över till Gotland i sommar för en långritt. Stor kram

2009-01-28 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0