Bästa turen någonsin!

Idag hade jag den bästa turen någonsin med min underbara Hördur. Han var helt underbar, allting bara lossnade och vi bara dansade fram!
Jag kan inte göra annat än att bara ÖSA kärlek över denna underbara häst! En häst med den arbetsglädjen och viljan är väldigt få förunnat.

Arbetade även med min älskade Forkur, han var helt otrolig på vägen hem, jag fick total gåshus.

Jag är otroligt lyckligt lottad att få träna dessa fantastiska hästar.






Ge mig sommar och låt världens bästa Yrðlingur komma hem för att förgylla min tillvaro till bredden igen!






Olivia.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du kan verkligen förmedla känslor....jag kan riktigt känna din glädje genom att läsa det du skriver!

Ha det bäst!

2009-04-01 @ 08:49:31
Postat av: Lisa Raufi

Ditt groom team står redo!!

Kram ;)

2009-04-01 @ 17:14:13
Postat av: Nora

HÄRLIGT!

2009-04-07 @ 18:19:20
URL: http://www.vamlingbo-islandshastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0