Laddad!

Imorgon åker vi till Fors och dagen efter det börjar Olil kursen.
Ska bli så mysigt att träffa Ylva,Olil och Petra igen!
Sen en extra bonus , Camilla från Gröna Gången kommer och tittar på oss på lördag och äter middag med oss på kvällen, det ska bli så roligt, underbara Camilla.

Red Hördur i ridhuset idag och han och jag tillsammas känns laddade. Känns som jag hittat lite knappar, men det är en svår häst.....men också en av dom roligaste...om kanske inte den roligaste hästen jag har ridit någonsin! 

Sara,Fia och Sigga ska ju också med till Fors och Olil så det kommer ju bli jätte roligt!

Can't wait!!!!!

Checka in Ylvas Hemsida : www.forsgard.se

Olivia



Bilden : Vid provridingen på Gröna Gången 14 feb,  jag hittade i varjefall min prins på alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej! Det skall bli skoj och träffas igen! Jag jobbar hela dagen så jag hinner inte titta på Oliva när hon rider första passet...tråkigt :( men jag får ju se henne på lördagen, jag dyker upp så fort jag kan i morgon så jag hinner se så mycket som möjligt! kommer ca 16-17, kram syns i morgon! //Petra

2009-03-19 @ 09:02:57
URL: http://www.stallmossen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0