Andra tävlingen



Nu är den andra tävlingen avklarad och jag kan inte vara mer glad än vad jag är just nu, min underbara Hördur bjöd till ordentligt och vi kvalade upp i A-klass I BÅDA VÅRA KLASSER!!!!!!!!
Nu har vi varit tillsammas i lite mer än 1 1/2 månad, och jag kan inte göra annat än se fram emot min utvecklig med denna fantastiska häst!! Han är verkligen helt fantastisk, det kunde inte slå bättre för mig han är verkligen allt man kan önska sig och hur mycket mer.
Underbara,underbara,underbara Hördur!

Olivia

Bilder kommer efter finaldagen imorgon. Denna är från träning på ovalen hemma på Skrävsta under veckan.


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS och LYCKA TILL imorgon.

Kram Malin och Teitur

2009-05-02 @ 20:01:15
Postat av: Noraa

Härligt!!!!!! Krossa samtliga, heja heja :'''D



Vi håller tummar å tår för er (inte för att det behövs, men just in case)



Kramar från södraste delan av ödeön.

2009-05-03 @ 08:49:36
URL: http://vamlingbo-islandshastar.se
Postat av: Lotta Molund

Grattis och stort lycka till från oss i Lokrume.

2009-05-03 @ 09:37:58
Postat av: Veronica

GRATTIS SÅ KUL FÖR ER!!!!!

KRAM

2009-05-05 @ 09:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0