Oj, vilken helg!

Jag ska väl börja med att ursäkta mej lite att jag inte skrivit på hur länge som helst!
På lördag morgon åkte vi iväg till Fors Gård för den årliga Firmakeppnin. Olivia skulle rida Frami i mellanklass och Hördur i Elitklass. Som alltid är det jag som har neverna utanpå! Inte direkt uppkattat av mina tjejer:( Men i alla fall: Malin Wikander hade rakat killarna och dom var riktigt snygga och taggade:) Olivia var oxå på "hugget"!! Hanna var med som hästskötare, toppen ! Dom var tror jag 17 st i Olivias klass med Frami där det fanns ekipage som gick A-final på SM. Men när den "lilla" hästen kom in med sitt stora hjärta av guld drog många i publiken efter andan, han var helt fantastisk och underbar!! Han bara fanns där med Olivia<3 hon berättade för mej när vi åkte hem att hon bara red och kändes som ETT med honom. Det fanns bara dom då<3  Som en superstolt mamma till Olivia som kammade hem 1:a platsen med Frami kunde jag inte riktigt hålla min glädje tillbaka! Sedan var det "bråda" tider, snabbt av från Frami som Hanna tog han om och in på Hördur i Elit-klassen. Hanna stod redo med honom:) Hördur är SÅ underbart fantastisk denna stora häst med hjärtat fullt av Olivia<3  Oj, gud var taggad han blev!!! Olivia red så Hördur " dansade" runt banan. Att se denna stora häst aktion är helt Magiskt!! Och där blev det 3.e plats. Som grädde på det redan så goda moset ringer Malou och talar om att hon nu är godkänd Geidingadomare!!!!! Yippi!!!Vi har en "tvättäkta" geidingadomare i familjen!! Grattis Malou snyggt jobbat!!

Kram Suz 

Kommentarer
Postat av: Malin & Teitur

Grattis, grattis & åter grattis!!



Kram Malin

2009-11-22 @ 18:38:33
Postat av: Carina

Ett supergrattis till Malou och ett supergrattis till Olivia. Otroligt kul att det har gått så bra och vi håller tummarna för framtiden ;o)

Kram Carina

2009-11-24 @ 08:34:47
URL: http://ridklader.net
Postat av: Gitte

Det ligger lite bildbevis på Nisses blogg. Kan intyga att det var en otroligt snygg ritt av Olivia. Grymt imponerad. Kul att ses var det också. Stor kram

2009-11-26 @ 07:42:00
URL: http://www.nissebus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0